2010. augusztus 12., csütörtök

Shakes and Fidget alapok 2

A Fogadóban vállalhatunk küldetéseket a középen ülő személyeknél (minden küldetés után más és más szereplőtöl válallhatunk küldetéseket). Mindig három küldetés közül kell kiválasztanunk a nekünk leginkább megfelelőt. Célszerű olyat választani ami sok aranyat és tapasztalai pontot ad, azonban ha egy másik küldetés egy jó tárgyat, de kevesebb aranyat és tp.-ot kínál, akkor azt is meg kell fontolnunk. Ha elvállaltunk egy küldetést, akkor levonódik valamennyi kalandpont a maximum 100-ból (amely mellesleg minden nap éjfélkor reset-elődik), valamint elugrunk a küldetést adó helyszínre is és láthatjuk a visszaszámláló csúszkát. Ha lejárt a küldetés ideje, akkor minden esetben harcolnunk kell egy szörnnyel és csak miután azt legyőztük, fogjuk megkapni a küldetésért járó jutalmakat. Amennyiben elbukjuk, buktuk a kalandpontunkat is (mármint amennyit rááldoztunk a küldetésre). A játékban ténylegesen meghalni nem lehet, szóval ne aggódjunk, ha karakterünk élete a nullát eléri.



A háttérben megbúvó karakternél próbára tehetjük a szerencsénket és ha nyerünk, megduolázhatjuk a tétjeinket amik lehetnek aranyak, vagy gombák. Igazából csak magasabb szinteken és sok arannyal érdemes próbálkozni, mert különben hamar elveszíthetjük minden vagyonunkat. Az utolsó karakter a fogadóban a csapos, akinél 1 gombáért cserébe kapunk némi itókát, amitől egyből megugrik a kalandpontunk hússzal. Egy nap maximum csak tízszer ihatunk a varázslatos piából, mert többet sajnos nem bír el a gyomrunk (mármint a karakteré).